Ce altceva poți face pentru a gestiona depresia

Ce altceva poți face pentru a gestiona depresia
Ce altceva pot face ca să mă ajute să-mi gestionez depresia?
Ai răbdare, tratamentul necesită timp pentru a funcționa. Între timp, poți opta pentru următoarele:
• Rămâi activ și fă mișcare, chiar dacă mergi doar la plimbare.
• Încerarcă să-ți păstrezi un program regulat de somn.
• Petrece timp cu prietenii și familia.
• Descompune sarcinile școlare sau de lucru în altele mai mici și organizează-le în ordinea a ceea ce trebuie făcut mai întâi. Apoi, fă ce poți.
• Relaxează-te făcând lucruri diferite ( de ex. mersul la o sală de fitness, practică un sport, ascultă muzică, dansează, practică un hobby, fă o baie/ un duş, vorbește cu un prieten la telefon, citește, respiră adânc si regulat, imaginează-ți diferite scene plăcute).
 
Extras din Manualul Programului de formare pentru identificarea, intervenția timpurie și referirea copiilor cu risc/ cu tulburări pervazive, adhd, anxietate, depresie sau tulburare de atașament, Modul V Tulburarea depresivă, Proiect Minți deschise

Share

Abonează-te

Alte articole

Factori de risc și complicații ale depresiei la adolescenți

Factori de risc și complicații ale depresiei la adolescenți

O serie de factori cresc riscul de a determina sau declanșa depresia adolescenților, inclusiv:

Vezi mai mult
Cauze ale depresiei la adolescenți

Cauze ale depresiei la adolescenți

Chimia creierului – Neurotransmițătorii sunt substanțe chimice naturale ale creierului care transmit semnale către alte părți ale creierului și corpului.

Vezi mai mult
Ce să faci dacă cineva postează mesaje suicidare pe social media

Ce să faci dacă cineva postează mesaje suicidare pe social media

Dacă vezi mesaje sau înregistrări în direct legate de comportamentul suicidar pe rețelele sociale, sună imediat la 112. Unele site-uri de socializare au, de asemenea, un proces de raportare a conținutului suicidar.

Vezi mai mult