Exersează împreună cu copilul perspectivă „tonurile de gri”

Exersează împreună cu copilul perspectivă „tonurile de gri”
Îndemn pentru părinți!
Exersați împreună cu copilul perspectiva “tonurilor de gri”. Sunt evenimente în viața tuturor care sunt în afara controlului persoanei. Există multe situații în care putem obține doar parțial succes într-o acțiune, la fel cum unele persoane ne pot fi agreabile doar până la un punct. Acceptarea realității se datorează și faptului că nu tolerăm ambivalența și nici procentele în ce privește un obiectiv.
Vrem ca lucrurile să fie ori-ori, totul sau nimic. Fără schimbări. Acceptăm cu dificultate că și noi avem stări emoționale diferite față de aceeași persoană, sunt momente în care simțim bucurie, în altele furie sau tristețe sau exaltare. Așa cum cel de lângă noi are stări emoționale diferite față de noi.
Extras din Manualul Programului de formare pentru identificarea, intervenția timpurie și referirea copiilor cu risc/ cu tulburări pervazive, adhd, anxietate, depresie sau tulburare de atașament, Modul V Tulburarea depresivă, Proiect Minți deschise

Share

Abonează-te

Alte articole

Efectul placebo în relația terapeutică

Efectul placebo în relația terapeutică

Relația terapeutică încurajează dezvoltarea credințelor pozitive (despre sine și despre ceilalți). Una din variabilele care contribuie semnificativ la atingerea unor […]

Vezi mai mult
Creșterea nivelului de speranță în relația psihoterapeut-copil/ adolescent care suferă de tulburări de atașament presupune:

Creșterea nivelului de speranță în relația psihoterapeut-copil/ adolescent care suferă de tulburări de atașament presupune:

Crearea unor relații apropiate bazate pe încredere Învățarea unor strategii care să faciliteze schimbarea într-un sens pozitiv (controlul furiei și […]

Vezi mai mult
Speranța în psihoterapia copilului. Adolescentului cu tulburare de atașament – Partea întâi

Speranța în psihoterapia copilului. Adolescentului cu tulburare de atașament – Partea întâi

O relație terapeutică pozitivă implică instalarea unui sentiment de speranță în mintea copilului/adolescentului. Indiferent de școala terapeutică, speranța a fost […]

Vezi mai mult