Resurse
profesioniști

In cadrul proiectului se vor elabora 5 programe de formare pentru identificarea, intervenția timpurie și referirea copiilor cu risc/ cu tulburări pervazive, ADHD, anxietate, depresie sau tulburare de atașament. Aceste programe vor servi ca resurse pentru 25 de sesiuni de formare profesională specifică, având o durată de 5 zile, ai căror beneficiari vor fi 500 profesioniști din sănătate, educație și protecția copiilor.

De asemenea, se vor elabora 5 programe de formare privind evaluarea și intervenția în cazul copiilor diagnosticați cu tulburări de spectru autist, ADHD, anxietate, depresie, tulburare de atașament. Acestea vor servi drept resurse pentru 10 sesiuni de training, având o durată de 5 zile, ai căror beneficiari vor fi 200 profesionști din domeniul sănătății mintale.

Graficul desfășurării sesiunilor de formare va fi comunicat în această secțiune a website-ului și pe pagina Facebook.

Pentru informații suplimentare cu privire la cele de mai sus, vă rugăm să ne contactați!

  • Crăciun Nicoleta, Expert organizare formare
  • Panaet Adrian, Expert organizare formare
  • E-mail: proiecte.cnsmla@gmail.com

Articole

Când devin anxietatea și frica patologice

Când devin anxietatea și frica patologice

Despre frică și anxietate – ce este normal și ce anume indică o posibilă tulburare de sănătate mintală? Aflați mai […]

Vezi mai mult
Căi de prevenție a violenței în școli

Căi de prevenție a violenței în școli

Tot mai multe instituții de învățământ, publice sau private, implementează programe de prevenire a violenței în școli, precum și pentru […]

Vezi mai mult
Comportamente neadecvate în școli. Bullying-ul și implicațiile sale.

Comportamente neadecvate în școli. Bullying-ul și implicațiile sale.

În mediul școlar, principalii factori de risc pentru dezvoltarea de comportamente neadecvate în rândul copiilor sunt reprezentați de: comunicarea ineficientă, […]

Vezi mai mult
Iată cum poate fi asigurată li stimulată securitatea emoțională în unitățile de învățământ

Iată cum poate fi asigurată li stimulată securitatea emoțională în unitățile de învățământ

Cum poate fi asigurată și stimulată securitatea emoțională în unitățile de învățământ? Iată o serie de recomandări în acest sens: […]

Vezi mai mult
Atașamentul pozitiv în relația profesor-elev

Atașamentul pozitiv în relația profesor-elev

Ce înseamnă atașamentul pozitiv în relația profesor-elev? Aflați mai multe în cele ce urmează: Relația profesor-elev trebuie privită ca un […]

Vezi mai mult
Iată cum poate fi ajutat un copil cu dificultăți de atașament

Iată cum poate fi ajutat un copil cu dificultăți de atașament

Cum poate fi ajutat un copil cu dificultăți de atașament? Recomandările următoare au un caracter general și pot fi aplicate […]

Vezi mai mult
Despre tipurile de atașament – Partea a II-a

Despre tipurile de atașament – Partea a II-a

Despre atașamentul nesecurizant – ambivalent – Copilul manifestă reacții contradictorii față de mama iar la despărțirea de aceasta manifestă agitație […]

Vezi mai mult
Despre tipurile de atașament – Partea I

Despre tipurile de atașament – Partea I

Mary Ainsworth este cea care a dezvoltat procedura „Situațiile ciudate”, pornind de la teoriile lui John Bowlby, pentru a analiza […]

Vezi mai mult
Tulburări de anxietate la copil și adolescent – Partea a doua

Tulburări de anxietate la copil și adolescent – Partea a doua

Tulburarea de anxietate generalizată: se manifestă prin anxietate și îngrijorări excesive legate de diverse evenimente sau activități care ar fi […]

Vezi mai mult
Tulburări de anxietate la copil și adolescent – Partea întâi

Tulburări de anxietate la copil și adolescent – Partea întâi

 Anxietatea de separare: teama marcată, care nu este justificată de etapa de dezvoltare în care se află copilul, legată de […]

Vezi mai mult
Aspecte de interes în abordarea copilului cu TSA de către cadrul didactic

Aspecte de interes în abordarea copilului cu TSA de către cadrul didactic

Aspecte de interes în abordarea copilului cu TSA de către cadrul didactic – Educatoarea/ învățătoarea conduce clasa și lecțiile iar […]

Vezi mai mult
Integrarea copilului cu TSA la grădiniță

Integrarea copilului cu TSA la grădiniță

Pentru copilul cu TSA, grădinița reprezintă un mediu social și terapeutic. Pentru a fi integrat în acest mediu, sunt necesare […]

Vezi mai mult